6 Oktober dag 15 Tortuguero -Cahuita

8 oktober 2014 - Bocas del Toro, Panama

Hola

Al om 5 uur staan we op het strand om schildpadden te zoeken, na een uur zoeken geven we het op. De schildpadden komen als het donker is om eieren te leggen en nu is het te licht.We keren terug naar ons huisje om te douchen en de koffers klaar te maken. Na het ontbijt vertrekken we om 8.30 uur met het bootje naar de kleine haven, waar we na een uur aan komen. Dan wachten we op de busjes die ons naar de lunch plek brengen. Als we daar aankomenn lunchen we nog gezamelijk, en dan nemen we afscheid van elkaar. Met 8 personen blijven we achter en wachten op het busje dat ons naar Cahuita zal brengen. We hebben geluk het busje is meer dan een half uur vroeger, dus zullen we ook vroeger in Cahuita aankomen. Voor 16.00 uur komen we aan Cahuita, we brengen snel de koffers naar de huisjes en gaan dan op verkenning uit. We weten van Liesbeth dat niet veel verder een lodge is waar je veel kans hebt een luiaard aan te treffen, en ja hoor we hebben geluk. In een boom hangt hij dan klaar om mooie foto's te schieten. We gaan weer verder, er hangt een echt relax sfeertje, reggea muziek klinkt uit de boxen en rasta kapsels komen voorbij. We lopen het kleine dorp door en besluiten ff een cocktail te nutigen bij een leuk tentje. Iets verder eten we later bij een Italiaans restaurant een pizza en dan gaan we aan de terugweg beginnen, voordat we bij de huisles aankomen gaan we nog bij een leuk tentje wat drinken. En dan gaan we toch het bed op zoeken iedereen is moe van de lange dag.

Adias.