Dag 21 Kaapstad

4 oktober 2015 - Cape Town, Zuid-Afrika

Om 7 uur ontbijten en om 7.30 vertrekken we. We rijden vandaag naar Stellenbosch. We stoppen het eerste bij "Oom Samie se winkel", en winkeltje uit 1704 waar vanalles te koop is leuk, maar niet bijzonder. Daarna rijden we door naar het centrum van het kleine stadje, we kijken er wat rond kopen iets voor de lunch later, en drinken er koffie. Dan rijden we door naar wijnboerderij, met een grote wijnkelder, waar we wijn kunnen proeven. Na de wijnproeverij rijden we door naar het taalmonument, hier kunnen we meteen in de tuin de meegebrachte lunch opeten. Na de lunch rijden we terug naar het hotel, en is de rest van de dag vrij te besteden. Wij lopen nog een keer over de Green Market, en lopen daarna naar het V&A Waterfront, daar drinken we eerst iets op een terrasje, het is gezellig druk want de springbokjes { rugbyteam } speelt een wedstrijd tegen Schotland, er is een groot scherm en er worden tv opnames gemaakt. we lopen nog even door het Waterfront en gaan dan met vijfen ergens lekker eten. We maken er een gezellig laatste avondmaal van en nemen later een Taxi terug naar het hotel. Terug in het hotel de koffers opnieuw rangschikken en de souveniers inpakken. En dan onze laatste nacht in Kaapstad.

Groetjes Hein en Monique