1 Oktober Dag 10 Nationaal Park Palo Verde - Manuel Antonio

3 oktober 2014

Buenas Dias

Vandaag om 7 uur koffers voor de deur zetten, dan ontbijten en om 8 uur vertrekken we richting Manuel Antonio. Onze eerste stop is bij een tentje waar we koffie of een sapje drinken, het zaakje ligt bij een brug waar krokodillen onder liggen. Na een drankje en vele foto's van de krokodillen rijden we weer verder. Dan wordt er nog een keer gestopt om te pinnen en naar de supermarkt te gaan. Rond 13.00 uur komen we aan in Manuel Antonio, na een rit door het dorp rijden we naar ons Hotel Casitas Eclipse. Nadat we de koffers op de kamer hebben gebracht gaan we weer met de bus naar beneden het dorp in. Een aantal mensen gaat wat eten en het strand op, maar een ander gedeelte gaat het N.P Manuel Antonio in. Wij gaan ook samen met Tamara en Bart het park in. Het is een mooi park met prachtige strandjes die je op je wandeling tegen komt. We zien in dit park een Luiaard, Brulapen, Doodshoofdaapjes, grote rode krabben en Wasbeertjes. Als we het park uitkomen is het tijd voor een terrasje, een lekkere Pina Colada gaat er wel in na zo'n wandeling. We kijken de zons ondergang vanaf het strand, maar al snel gaat het keihard regenen en onweren, dan nog maar een Pina Colada. Om 18.15 worden we weer door de bus opgehaald en naar het hotel gebracht. Weer snel douchen want om 19.30 uur gaan we eten in El Avion, dit is een restaurant in en om een vliegtuig gebouwd. Je kan in de cockpit gaan kijken die nog orgineel is, in de romp van het vliegtuig is een bar gemaakt en er omheen het restaurant. Heel mooi en apart gemaakt, en het eten smaakte verrukkelijk, wat wil je nog meer.PURA VIDA

Buenas Noches