30 September Dag 9 Nationaal Park Palo Verde

1 oktober 2014

Buenas Dias

Vandaag gaan we een boottocht over de rivier maken. Om 7 uur gaan we ontbijten en om 8 uur verirekken we naar de aanlegplaats van de boot. We varen nog maar net of we spotten al de eerste krokedil. Later spotten we nog maar krokedillen, leguanen, Jezus christ Lizard, brulapen, capucijnaapjes, roze lepelaar, zilver ooievaar, reigers en nog veel meer.Na de boottocht lunchen we in het restaurant bij de aanleg plaats, kip, rijst, bonenpuree en salade heel lekker. Dan weer terug naar de lodge. we gaan samen met Tamara en Bart naar de naast gelegen dierenopvang, hier worden gewonde dieren verzorgt en weer uitgezet, maar ook dieren die als huisdier zijn gebruikt worden hier opgevangen. Het is een leuk parkje. Als we terug bij de lodge zijn gaan nog zwemmen. Dan weer douchen en we eten in het restaurant van de lodge heerijke kip cordon bleu. Dan is het weer tijd om de koffers al zover mogelijk klaar te maken, want die moeten morgen om 7 uur voor de deur staan.

Buenas Noches

1. Roel:
    2 oktober 2014
    Beste reizigers,
    Na een tijdje googlen kwam ik op jullie reisverslag terecht wat ik met veel plezier lees. Ik ben mij aan het oriënteren om in januari de zelfde reis als jullie te maken alleen dan de single variant. Ik krijg dan ook mede door jullie een goed beeld van wat ik kan verwachten, grote dank daarvoor . Wens jullie voor de komende dagen nog een goede tijd toe met hopelijk superweer