29 September dag 8 Sámara - Nationaal Park Palo Verde

1 oktober 2014

Goedemorgen

Vandaag vertrekkenwe pas om 10.00 uur. Na het late avontuur van gisteren willen sommige wat langer slapen. Na het ontbijt maken we de koffers zover klaar, en gaan dan nog een laatste rondje door Sámara maken. Om 10.00 uur verlaten we Sámara en rijden naar Nationaal Park Palo Verde. Onder weg stoppen we als eerste bij een brug waar we overheen lopen, we spotten nog een paar krokodillen onder de brug. Dan rijden we weer verder en stoppen we nog een keer om te lunchen, hier zitten veel Ara's, met prachtige kleuren. Dan stoppen we nog bij een supermarkt, en rijden we dan door naar onze lodge voor de komende 2 nachten, Hacienda La Pacifica. Nadat we de koffers op de kamer hebben gedropt gaan we meteen naar buiten want er zitten veel brulapen.Later drinken we op ons terras met schommelstoelen koffie. Dan is al weer tijd om te douchen want om half 7 uur worden we verwacht bij de receptie, want vanavond gaan we in een restaurant vlees van de barbeque eten. Marin is jarig en trakteert na het eten op taart en Liesbeth doet er in plaats van koffie een koffie likeur bij serveren.Na een gezellige avond keren we terug naar onze Lodge, waar we nog een drankje nemen en dan lekker gaan slapen.

Goedenacht