Dag 5 Ohrigstad - Panorama route - Kruger park

18 september 2015 - Kruger Park, Zuid-Afrika

Na een heerlijk ontbijt vertrekken we om half 8 met de bus. We rijden vandaag de Panorama route, een route met prachtige vergezichten en verschillende mooie stops. De eerste stop is de Blyde River Canyon, het drie na grootste ravijn ter wereld en de Drie Rondavels, zijn drie bergspitsen in de vorm van rondavels, [afrikaanse huisjes].Daarna gaan we naar Bourke`s Luck Potholes, waar rivierdraaikolken vreemde ronde gaten in de rotsen hebben gevormd waar we een rondwandeling maken. Daarna gaan we door naar Gods Window, waar prachtige vergezichten zijn. Dan nemen we ook nog een kijkje bij de Lisbon waterval.We rijden weer verder en stoppen in een dorpje voor de lunch, tevens kan er gepint worden en naar de winkel gegaan. De Panorama route is zijn naam meer dan waarden is echt supermooi. Daarna moeten we nog een uurtje rijden naar ons volgende onderkomen, Kruger Nationa; Park {KNP} Nkambeni Tented Lodge, een prachtige lodge tegen de grens van KNP. We hebben tijd om de lodge te verkennen en aan de waterpoel naar de nijlpaarden te kijken. Om 19.00 uur eten we in het restaurant van de lodge, in buffetvorm. Na het eten nog even douchen en dan het bed in om 5 uur worden we weer gewekt.

Groetjes Hein en Monique.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. LUC dS:
    18 september 2015
    Dag M.
    Jullie resverslag neem ik door vanaf we terug thuis zijn !
    We stellen het zeer goed in Costa Rica. Een zeer goede groep en Bertus als gids.

Grt en alvast een prettige reis.

L&H