27 september dag 6 Rincón de la Vieja - Sámara

28 september 2014 - Sámara, Costa Rica

Buenas Dias

Om 5 uur aan een kopje koffie onder het genot van het geschreeuw van de brulapen, heerlijk te horen hoe de natuur ontwaakt. Om half 6 uur lopen we weer naar de boom waar we gisteren zoveel gespot hebben. Ook vandaag begint vanalles te ontwaken,als later ondere van de groep gaan kijken zien ze nog veel meer dieren. Om6 uur gaan we met een gedeelte van de groep een wandeling maken over de hangbruggen op het landgoed, weer een mooi tochtje. Als we om 7 uur terugkomen gaan we ontbijten, dan onze spullen pakken en om kwart voor 8 uur vertrekken we van het landgoed. Na een uur rijden komen we aan in het NP {Nationaal Park} Rincón de la Vieja. We maken hier een wandeling van 3 uur. NP Rincón de la Vieja is een park waar vulkaanische bodem is we zien hier verschillende geizers en dampende modderpoelen en kookend water, bizar. Na de wandeling rijden we een uurtje verder en stoppen we om te lunchen. Na de lunch nog eens bijna 2 uur rijden en dan komen we aan in Sámara een klein plaatsje aan de Pacific. We verblijven hier 2 nachten in hotel Giada. Nadat we de koffers op de kamer hebben gebracht gaan we eerst ff het dorp verkennen en natuurlijk naar het strand hier zijn surfers aan het spelen met de mooie hoge golven. Terug in het hotel ff het zwembad in om aftekoelen en dan is het al weer tijd om te douchen. s'avonds dineren we heerlijk op het strand.

Buenas Noches