11 Oktober dag 20 San Jose - Houston

13 oktober 2014 - Geulle, Nederland

"Goedemorgen"

Het is nog maar net 2 uur geweest en we staan alweer naast ons bed. We douchen en maken de koffers klaar. Als we bij de receptie komen wordt ons medegedeeld dat er al ontbijt voor ons klaarstaat. Na een klein ontbijtje worden we om 3uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Om 5.50 uur, 10 minuten eerder, vertrekt het vliegtuig naar Housten. Om 10.10, Houston tijd. landen we. We hebben alle tijd, we moeten pas om 15.00 uur inchecken en om 15.50 vertrekt onze vlucht naar Schiphol. In Nederland is het dan al 22.50 uur. Dus we hebben tijd om het vliegveld van Houston te verkennen. We kijken wat winkeltjes, nemen de moonrail naar een andere gate waar we lunchen bij Mc Donnalds, nemen de moonrail weer terug en lopen nog maar wat doelloos rond. We zitten op tijd bij onze gate, maar om 15.00 ur krijgen we te horen dat er iets met het vliegtuig is en dat we later meer horen. Om 16.00 uur krijgen we te horen dat ons vliegtuig stuk is en dat we naar een andere gate moeten waar een nieuw vliegtuig voor ons zal komen.Ook hier wordt ons geduld nog eens op de proef gestelt. Om 17.15 uur begint eindelijk het boarden en om 18.00 uur stijgen we dan eindelijk op. In Nederland is het dan al zondag 1.00 uur.

"Goedenacht"
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade