12 Oktober dag 21 Houston - Geulle

13 oktober 2014 - Geulle, Nederland

Om 1.00 uur stijgen we dus in Houston op. De vlucht verloopt prettig een voorspoedig, en om 9.15 uur landen we, nog geen uur later dan gepland. We halen onze koffers op en nemen afscheid van de 6 medereizigers, van de groepsreis. We gaan op zoek naar het juiste perron, de trein vertrekt om 10.16 uur Om 12 32 uur komen we aan in Sittard, de stotrein naar Elsloo rijd niet en we gaan dus met de ns bus naar het station in Elsloo. Daar worden we opgehaald door Jamie, onze schoonzoon. Om 13.15 uur zijn we dan eindelijk thuis.

We kunnen terugkijken op een prachtige reis, we hebben zoveel gezien, veel meer dan waar we op gehoopt hadden. We hebben heel veel dagen regen gehad, maar daar hebben we maar 1 dag last van gehad, maar het maakt de natuur wel supermooi en groen. De temperatuur was altijd wel hoog en de luchtvochtigheid was ook hoog maar dat hoort bij het land. We hebben nu weer een nieuwe uitdaging, een mooi fotoboek en een filmpje maken van alle foto's en fimmateriaal wat we hebben gemaakt.

Tot onze nieuwe reis Hein en Monique
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bart & Tamara:
    9 november 2014
    Haa Hein & Monique,

Erg leuk om jullie verhaal van Costa Rica hier terug te lezen! .. En erg handig, aangezien ik echt niet meer precies weet waar we allemaal geweest zijn! Jullie vakantieboek al af?

Groetjes,
    Bart & Tamara