Dag 1 De reis 13-9-2015

14 september 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Om 11.00 uur zijn we vertrokken naar het station in Elsloo, waar we met de stoptrein naar Sittard zijn gegaan, daar zijn we met de intercity naar Schiphol gegaan. Daar aangekomen zijn we meteen gaan incheken en de koffers gaan afleveren. We zijn al om14.00 uur klaar. Onze vlucht naar Londen zou om 16.20 uur vertrekken, dus ruim voldoende tijd om nog een kop koffie te drinken. Na bijna 4 kwatier vertraging vertrekken we rond 17.00 uur naar Londen. De vlucht ging heel voorspoedig en om 17.45 Nederlandse tijd landen we [ 16.45 uur Engelse tijd ]. De koffers hoeven we niet op te halen want die zijn doorgelabeld naar Johannesburg, en die worden meteen in het vliegtuig overgeladen. Om 20.10 nederlandse tijd zou de vlucht naar Johannesburg vertrekken, maar ook die vertrok met een vertragging van een uur. We zullen daarom ook later in Johannesburg landen, op het ticket stond dat we om 7.10 uur zouden landen. Het verloop van de vlucht staat in het volgende verslag. Groetjes Hein en Monique