Dag 10 Hluhluwe- St. Lucia - Durban

26 september 2015

Vandaag kunnen wij rustig aan doen, de rest van de groep gaat een school bezoeken. Met vijf personen worden we later naar de grote weg gebracht waar we de rest van de groep weer zullen treffen. We ontbijten lekker rustig met een heerlijke omelet, en lopen dan nog even rond de lodge. In de buurt van de drinkbak zien we een Giraf lopen, wel heel kort bij het zwembad, dus weer foto`s maken.Om half tien worden we naar de grote weg gebracht, de bus met de rest van de groep is er al. Wij rijden nu door naar St. Lucia, waar we een boottocht over de rivier gaan maken. We genieten tijdens de boottocht van een heerlijke lunch, fingerfood. We zien weer verschillende groepjes nijlpaarden. Na de lunch rijden we weer verder, ongeveer 250 km naar Durban. Rond half zes zijn we bij ons hotel bij de boulevaar. Rond half zeven gaan we met een groepjeeen wandeling maken over de boulevaar en eten iets onderweg. We lopen nog even over de pier en gaan dan terug naar het hotel,naar onze kamer met zeezicht.