22 September. Dag 1 Amsterdam - Houston - -San Jose {Costa Rica}

23 september 2014 - San José, Costa Rica

Goeiemorgen voor jullie dan, hier is het 2.30 uur, en ik ben al helemaal klaar met slapen, dus een Jetlag, maar zal ik gelukkig snel overheen zijn.
Maar terug naar het begin. Om 7.00 uur hebben we, na een lekker ontbijt, de shuttle bus van het Bastion hotel Amsterdam naar Schiphol genomen. Daar ingechekt en de koffers gedropt. Om 9.45 beginnen we na een strenge controle met boarden, en om10.30 gaan we dan na en kleine vertraging de lucht in. om 20.32 uur {13.32 uur houston tijd} landen we in Houston. we moeten door de douane het land in, gelukkig zijn de koffers doorgelabelt naar de vlucht naar Costa Rica en gaan die automatisch aan boord.
Op het vliegveld komen we al verschillende mensen van onze Fox groep tegen. Dan weer inchekken en weer door de douane, om 22.30 uur {15 30 uur} gaan we boarden en om 22.55 uur {15.55 uur} gaan we de lucht in richting Costa Rica. Na een goede vlucht landen we om 2.30 uur { 18.30 uur Costa Rica tijd } in San Jose. Door de douane, koffers ophalen, gelukkig zijn ze er, van 1 persoon is in Houston het koffer achtergebleven, en dan zijn we San Jose, Costa Rica. Buiten staat de reisleidster {ben haar naam ff kwijt} ons op te wachten. we zijn in totaal met een groep van 20 reislustigen. Alles en iedereen de bus in en rijden maar naar ons hotel Rincon de san Jose midden in het centrum. In het hotel worden de kamers verdeeld en de koffers naar de kamer gebracht, dan nog ff naar de bar wat drinken, maar iedereen in bekaf en gaat op tijd naar de kamer, lekker douchen en om 22.00 uur {bij jullie 6.00 uur} het bed in.
Morgen gaat onze rondreis echt beginnen we worden om 8.00 uur bij de receptie verwacht met onze koffers en met ontbijt achter de kiezen.
Zover onze eerste dag, ik ga proberen toch nog wat te slapen of in ieder geval uitrusten.

Tot morgen maar weer

Groetjes Hein en Monique